Kinderoppas

Kinderoppas is een gezellig uur voor de kinderen, ze gaan samen spelen, kleuren, zingen of boekjes lezen. Kinderoppas is bedoeld voor kinderen vanaf een paar weken totdat ze mee gaan naar de kerk of zondagsschool. Eerst zullen sommige kinderen het niet zo leuk vinden om daar zomaar alleen achter te blijven, blijf dan als moeder of vader de eerste keer bij je kind. Dit is voor jezelf en het kind prettiger. Maar als ze er een paar keer zijn geweest, zie je ze veranderen, ze worden wat vrijer en gaan dan ook meespelen. Voor de baby’s zijn er boxen, rammelaars, knuffels, maar ook voor de iets grotere kinderen is er volop speelgoed.

Elke zondagmorgen is er oppas, ook op 1e kerstdag, goede vrijdag, hemelvaartsdag, bid- en dankdag. Bij speciale diensten wordt er ook oppas geregeld, dit wordt vermeld in het kerkblad.

Tijdens een oppasmorgen zijn er altijd 1 moeder en 2 assistenten aanwezig.

Heeft u nog vragen of vindt u het leuk om ook mee te helpen? Bel gerust of kom even langs bij:  Gerda Schooten, tel. 0546-697774.